Πέμπτη 12 Νοεμβρίου 2009

Δεν καταλαβαινω..

γιατί πρέπει πάντοτε να είμαι μέσα στην τρελή χαρά κι όποτε έχω τις μαύρες μου τα πιο σημαντικά άτομα στη ζωή μου να μη με καταλαβαίνουν..δηλαδή τόσο πολύ εσωστρεφής είμαι που δεν καταλαβαίνουν ότι το μόνο που θέλω εκείνη την ώρα είναι ένας καλός λόγος και μια αγκαλιά??και φυσικά όταν έχω τις μαύρες μου όλοι νομίζουν ότι έχω κάτι μαζί τους.Όχι,δεν έχω κάτι μαζί σου ηλίθιο πλάσμα,ίσα ίσα που θέλω την αγάπη σου εκείνη την ώρα,νιώσε!!
Είναι πολύ εύκολο για την ακρίβεια,στην αρχή υπάρχουν τα παράπονα και τα βρισίδια,μετά η συζήτηση,μετά ένα ποτάκι ή ένα γλυκό (ή σεξ :PP),και τα κέφια επανέρχονται.Και όποιος πεί οτί αυτό είναι εγωισμός επείδη περιμένω απ ' τον άλλο να μου φτιάξει το κέφι,είναι απλά μαλάκας.Όλοι οι άνθρωποι το κάνουν,εκείνη την ώρα θες να νιώσεις πως κάποιος ενδιαφέρεται και νοιάζεται για σένα.

Ναι ρε πούστη,είχα μια σκατομέρα,το ξέρεις,τι άλλο hint θες λοιπόν?

Μόνο η μαμά μου με καταλαβαίνει τελικά απόλυτα.Όλοι οι υπόλοιποι (εκτός απο μια εξαίρεση) θέλουν δουλειά ακόμα.

Επίσης,Γιάννη το Ipod τα σπάει,ξανά ευχαριστώ για την εξυπηρέτηση,είσαι καλός φίλος.

Φιλιά στα μούτρα,άυριο αρχίζει μια καινουρια (σκατο)μέρα!

1 σχόλιο:

  1. υπονοεις με αυτο το ποστ πως εχεις καποιο προβλημα μαζι μου;;;;;;;;
    χαχαχα
    περα απο την πλακα οχι δεν εισαι εσωστρεφης αλλα επισης εισαι αιγοκερως που σημαινει στην αποτομια εισαι σα τους καθρεφτες στα αυτοκινητα που λενε objects are closer than they appear
    απλα σα ζωδιο ειστε λιγο παρεξηγημενοι σε αυτον τον τομεα απο ατομα που δε ξερουν

    ΥΓ γιαννη θελω κι εγω ipod:(

    ΑπάντησηΔιαγραφή