Παρασκευή 19 Μαρτίου 2010

.....κι έχω μείνει με 10 ευρώ για άλλες 7 μέρες....πώς σκατά γίνεται αυτό ρε γαμώ την ακρίβεια μου γαμώ??
Να πείς ότι τα ξοδεύω σε ρούχα,παπούτσια και άλλα συναφή?Μπα,μόνο ένα φορεματάκι των 25 ευρώ πήρα,κι αυτό μετά από 3 μήνες...ε τότε τι σκατά.
Πρέπει να αρχίσω να κάνω οικονομία.Ναι,αλλά πώς να κάνω οικονομία,αφού τα λεφτά μου φεύγουν στα βασικά!?!?!
Θα αρχίσουμε να επιζούμε,όχι να ζούμε,αλλά γαμώ και πάλι την Παναχαική μου (καλά είναι εκεί που βρίσκεται κι αυτή η καυμένη...) πώς γίνεται να διαχειριστείς έτσι τα χρήματα σου ώστε και να έχεις να φάς,και να σου μένουν στο τέλος του μήνα??μία βοήθεια ρε παιδιά για το ζήτημαααα!!
Πάλι καλά δηλαδή που είναι και ο Δημήτρης (άγιος είσαι πουλάκι μου) και θα δανείσει κανένα 5ευρω παραπάνω :P
Ε,τι,δε ντρέπομαι να το πώ.Θα δανειστώ χρήματα για να βγάλω το μήνα,μη μου πείτε ότι δεν το έχετε κάνει κάποια στιγμή κι εσείς οι υπόλοιποι,θα πείτε ψέμματα.Σε τέτοιους χαλεπούς καιρούς είναι πολύ φυσιολογικό νομίζω να βοηθάμε με τέτοιο τρόπο ο ένας τον άλλο.Στο κάτω κάτω τι να κάνω,εκείνος θέλει να βοηθήσει τόσο πολύ,να μη του δώσω την ευκαιρία??? :PPP
Τέλος πάντων,άιντε να δούμε πώς θα τη βγάλουμε,προς το παρόν πάω να κοιμηθώ γιατί είμαι κομμάτια...(11:20 εν τω μεταξύ,yes,I have no life at all....)

Καληνυχτα!!

1 σχόλιο:

  1. ούτε εγώ έχω λύσει το γρίφο για το πως φεύγουν τα χρήματα..μάλλον έχω χέρια σουρωτήρι..!!! Και ναι έχω δανειστεί κι εγώ..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή