Δευτέρα 22 Μαρτίου 2010

Αμάν ρε Σέρλοκ!!
Η ζωή μου με το σκύλο τους τελευταίους 3 μήνες:
Μπαίνω στο σπίτι,όλα καλά,με το που ανοίγω την πόρτα να πάω στην κουζίνα μου έρχεται μία ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ μπόχα γιατί το μικρό μου τα έχει κάνει παντού σκατά (με την κυριολεκτική έννοια!!).Ας λείπω μόνο 1 ώρα,εκείνος θα έχει καταφέρει να τα κάνει όλα πουτάνα!
Πρώτο μέλημα λοιπόν,σκούπισμα και σφουγγάρισμα σε όλο το σπίτι.Μπαίνω στο δωμάτιο μου,και αντικρύζω το χάος,γιατί η πόρτα του δωματίου μου τώρα βρήκε να χαλάσει (of course),πατουσιές στο πάτωμα,παπούτσια πάνω στο κρεβάτι μου,σκισμένα χαρτιά και μασημένες κάλτσες....όμορφααα.
Αφού λοιπόν καθαρίζω όπως όπως και το δωμάτιο μου,βάζω φαί στον πασά μου και βουρ για βόλτα κανένα μισάωρο κουβαλώντας και χαρτοπετσέτες για να μαζεύω τα κακάκια (μια φορά κάποιος με επικρότησε για την κίνηση.Στη βόλτα με σταματάνε και με ρωτάνε κλασικά τι ράτσα είναι,εκφράζουν το θαυμασμό τους (ω τι όμορφοοο!) και μερικοί με πρόφαση το μικρό μου την πέφτουν κιόλας.Ωραία πράγματα!Σπίτι λοιπόν μετά από όλα αυτά.
Μετά έννοειται ότι το μικρό μου έχει υπερβολική ενέργεια απ'τη βόλτα,και πρέπει να είμαι με ενα μπαλάκι στο χέρι να του το πετάω για ηρεμήσει...
Και ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι σε χρόνο ντε τε έχει ξανακατουρήσει και έχει σύρει το κρεβάτι του σε όοοολο το πάτωμα για έξτρα απόλαυση.Και ύστερα με ρωτάει η μάνα μου που ξοδεύω τα λεφτά μου.Ε που τα ξοδεύω ρε μάνα,αφού κάθε βδομάδα πάω όλα τα κατουρημένα για πλύσιμο. (μετά από τόσες βόλτες δεν έχω κουράγιο και για να τα πλύνω μόνη μου,να με συγχωρείτε)
Αλλά....είναι ένα μικρό σκατό όταν κοιμάται...το λατρεύω το δαιμονάκι μου,κι ας με ταλαιπωρεί έτσι.Αναρωτιέμαι βέβαια πότε θα μεγαλώσει,γιατί πανέμορφα τα κουτάβια,αλλά νισάφι,ας μεγαλώσει να ηρεμήσει!
Συμβουλή πρός όλους:ΜΗΝ πάρετε κατοικίδιο αν δε ξέρετε πού μπλέκετε.Θέλουν εξαιρετικά πολλή φροντίδα,πολλά χρήματα και πολύ χρόνο.Γι'αυτό σκεφτείτε το καλά,δεν είναι για τους απαίδευτους!
Αυτά,πάω να φάω,γειά σας.

1 σχόλιο:

  1. etsi einai to skili thelei douleia alla einai glikas...

    brika afto to site

    exei polu xrisimes plirofories
    http://happydogsworld.com/forum/index.php?sid=aa28d9bc5c5ce3e213f84cd80b645bfd

    ΑπάντησηΔιαγραφή