Κυριακή 18 Απριλίου 2010

Τελικά δεν κέρδισα το Τζοκερ...αν το είχα κερδίσει βέβαια θα ήμουν ήδη στο δρόμο για να αγοράσω ένα κάστρο στη Σκωτία :P

Σήμερα ανακάλυψα δύο πράγματα.΄Οτι στο σκύλο μου-παικταρά αρέσει πάρα πολύ η Billie Holiday (naturally,he's taken his taste from me ;) )
Και δεύτερον,ότι πρέπει να συγκρατείς τον εαυτό σου.Αυτό ήταν κατί που ποτέ δε μπόρεσα να κάνω με επιτυχία,αλλά και το να αποτύχεις 100% σε κάτι είναι επίτευγμα,σωστά??
Πήγαμε που λέτε χτές με παρεά και τον άντρα μου σε μία καταπληκτική cult ταβέρνα  σε ένα σοκάκι που δεν έχει καν όνομα οδού και πιάσαμε κουβέντες με πολλή ρακή και περίεργα μαγειρεμένο φαγητό,απ' αυτά που δε ξέρεις ακριβώς γιατί σου αρέσει,αλλά το τρώς έτσι κι αλλιώς.'Ηπιαμε ήπιαμε ήπιαμε,και μετά αφού είχαμε πολλά κέφια συνεχίσαμε για αλλού.Καταλήξαμε να συζητάμε με τον αδερφό για αγάπη και έρωτα,και μετα κατά τις 5 να χορεύουμε έξω απ' το Υποβρύχιο που ήταν πήχτρα μέσα στη βρόχα.Δε φτάνω σ'αυτό που θέλω να πώ όμως.Στο δρόμο για το σπίτι,κι ενώ μέχρι εκείνο το σημείο είχα απίστευτο κέφι,έχω πολύ καιρό να περάσω τόσο καλά,με έπιασε η Ελενια μαλακία στον εγκέφαλο κι άρχισα να τη λέω στον άντρα μου επείδη δε κρατούσε καλά την ομπρέλα.Εκείνος ο καημένος δεν έλεγε τίποτα,κι όταν φτάσαμε σπίτι με πιάσαν κάτι απίστευτα νεύρα επείδη κάτι μου είπε κι εγώ μέσα στο μεθύσι (γιατί τότε ήταν που επενέργησαν τα ΚΑΚΑ σφηνάκια νοθευμένης τεκίλας που ήπιαμε) άρχισα κλασικά να κλαίω,να τη λέω στον άντρα μου και γενικά να έχω μία συμπεριφορά την όποια δεν θέλω και φυσικά μετανιώνω όταν ξυπνάω το επόμενο πρωί (ή μεσημέρι).
Το θέμα ποιό είναι τώρα.Πώς μπορείς να ελέγξεις το μεθύσι σου και τον εαυτό σου?Ή μάλλον όχι.ΜΠΟΡΕΙΣ να τον ελέγξεις?
Δηλαδή δε γίνεται στον άνθρωπο που αγαπάς τόσο πολύ να είσαι έτσι,είναι απαράδεκτο.Φυσικά ο καλός μου δε θύμωσε,ήξερε ότι μιλάει το ΚΑΚΟ σφηνάκι,πάλι καλά δηλαδή αλλιώς θα πνιγόμουνα στο Θερμαικό επιτόπου.
Αλλά τι κάνεις?Δεν πίνεις?Ή απλά όταν είσαι έτσι προσπαθείς να βάλεις λογική στο μεθυσμένο μυαλό σου?Γίνεται?Ή μήπως σου βγαίνουν πράγματα του υποσυνείδητου που άμα δε τα βγάλεις έτσι θα γίνουν μετά ένας αχταρμάς και θα σου κάνουν τον εγκέφαλο και την ψυχολογία σου πουρέ επειδή θα τα βγάλεις πλέον στο συνειδητό?
Θα τη βρώ την άκρη ρε γαμώτο,δε γίνεται.Κάποια στιγμή θα τη βρώ.
Μέχρι τότε πάω να κάνω καμμιά δουλειά και κανένα διάβασμα γιατί καλή και η έξοδος,αλλά έχουμε και υποχρεώσεις...

Cheers!(without the drunkenness :P )

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου