Κυριακή 11 Απριλίου 2010

Gambling...

Στο προηγούμενο τζόκερ για τα 11 εκατομμύρια πήγα και έπαιξα...Οπότε με σήμερα που μίλησα με τη μαμά μου μου λέει "τζόκερ έπαιξες"? όχι,γιατί?ε γιατί σήμερα κληρώνουν 15 εκατομμύρια.Πήρα που λέτε με μιάς τα τελευταία μου 10 ευρώ και πήγα και έπαιξα...
Γιατί όμως?Μπάς και έχω καμμία ελπίδα?
Στο δρόμο που γυρνούσα σπίτι έλεγα από μέσα μου "μπα,μη περιμένεις να κερδίσεις τίποτα,αλλιώς θα απογοητευτείς..."Απ' την άλλη όμως είχα μια φωνή που μου έλεγε "μα που ξέρεις,μπορεί και να κερδίσεις κάτι,μη το σκέφτεσαι έτσι..."
Το ίδιο συναίσθημα είχα όταν πήγα για πρώτη φορά στο καζίνο.Ακριβώς το ίδιο όμως.Και σκέπτομαι τώρα,γιατί πήρα τα τελευταία μου χρήματα που ξέρω ότι τα χρειάζομαι,και πήγα και στοιχημάτισα σε πιθανότητες που είναι 1000% εναντίον μου...
Ναι,αλλά γαμώτο,αυτό το "αν"...σε 40 λεπτά είναι η κλήρωση,λες να είμαι τυχερή?
Αρχίζω και νιώθω τους τζογαδόρους,από εκεί αρχίζει η παράνοια και η τρέλα.Μ'αυτό το "αν",μήπως και κερδίσω,μήπως με ευνοήσει η τύχη.Και όσο συνετός και να είσαι,πάντοτε θα υπάρχουν αυτές οι δύο φωνούλες,του άγγελου και του διαβόλου,του καλού και του κακού που θα θέλουν να σε επηρεάσουν.Το θέμα είναι,εσύ μπορείς να αντισταθείς και να πείς "τέλος,δε θα τα χάσω όλα,θέτω ένα όριο".Αν δε μπορείς,το έχεις χάσει το παιχνίδι.Και τα λεφτά σου και την υπομονή σου.

Τέλος πάντων,μισή ώρα για την κλήρωση,ας ελπίσω ότι θα κερδίσω τίποτα,τουλάχιστον να πάω και κανένα ταξιδάκι με άνεση :D

1 σχόλιο: